نوشته ارسالی از بهزاد برا هلی شوشولو
































دلتنگی

زندگی بی غم

 

عشق من بگو کجایی شاید الان در خوابی خواب

 یارتو می بینی


: یا شایدم تو ماشین با یارت می خندی


: نمی دونم چرا حس می کنم الان دستات تو دستاشه


: نمی دونم چرا حس می کنم لبات رو لباشه


: این حس لعنتی ولم نمی کنه


: نمی دونی داره داغونم می کنه



نظرات شما عزیزان:

حسام
ساعت16:21---19 خرداد 1392
شیشه نازک احساس مرا دست نزن !


چِندشم می شود از لک انگشت دروغ !!!


آن که میگفت که احساس مرا می فهمد ...


کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت !


تنهـــا
ساعت20:45---18 خرداد 1392

نیمــه ی گـمشــده ام نیستـی که بـا نیمـه ی دیگــر به جستجویت بر خیزم...

تـــو... تمـام گمشـده ی منــی ! تمــام گـمـشــده ی من ... !


نازبانو
ساعت21:59---17 خرداد 1392
رفــت ............
تــا
قَــطــرِه هــایِ دلــتــنــگــی
کـه سـالـهـا جـا خـوش کـرده بـودن..
از پــنـاهـگــاهِ چــشـمـانــم خـــارِج شــونـــد


tiyam
ساعت20:49---17 خرداد 1392
زندگي مثل بازي حکمه!! مهم نيست که دست خوبي نداري مهم اينه که يار خوبي داشته باشي؛ اينطوري ‏شايد حتي بتوني بازي باخته رو ببري

ehsan
ساعت19:25---17 خرداد 1392
سلام وبلاگت زیباست

akhmo dole
ساعت16:43---17 خرداد 1392
شایدم یه جایی پشیمونه ازرفتنشششش

r
ساعت23:41---16 خرداد 1392
سلام حرفات خیلی معنی دار هس!!ممنون که به وبم سر میزنی/موفق باشی.

reza
ساعت22:24---16 خرداد 1392
تو شعر دومی معشوقه رو یادت رفت بگی

آتریسا
ساعت21:00---16 خرداد 1392
قلب من تنهاست

کسی هنوز به این نتیجه نرسیده است که تنهایی ویرانگر قلب هاست

من از پینه های نفرت و تکراری که به قلب ها بسته شده است می ترسم

کسی به فکر تنهایی قلب من نیست

کسی هنوز ویرانی قلبها را نشنیده است

چراغ های کوچه ما هر شب در انزوا و سکوت می رقصند

ادم های کوچه ما با بیابان دوست اند

انها قلب هایشان در مرداب عادت ها مرده است

اما من نمیدانم که در کور سوی نور این شمع می شود به زنده بودن یک قلب ایمان داشت

من نمی دانم

تنها میدانم که قلبم تنهاست...

..امضا خون تشنه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:,| 20:1 |negin| |